23-24.07.2011 (CACIB Veľká Ida, špeciálna výstava teriérov)

23.07.2011 00:00

 Dňa 23.07.2011 som sa zúčastnila na medzinárodnej výstave psov v Košiciach (konkrétne vo Veľkej Ide) kde som v Junior Handlingu vystavovala prekrásneho 5-mesačného Beagla ASLANa Randavicu s ktorým som sa žiaľ neumiestnila, ale dostali sme plný počet bodov. Táto výstava bola jedna obrovská KATASTROFA, hanbím sa že táto tzv. medzinárodka bola tak katastrofálne zorganizovaná!! Bola som z nej nesmierne sklamaná, aspoň že som si povystavovala úžasné šteniatko :) (Viď fotku pod textom). Pri výmene psov som mala tú česť vystavovať Bajaju (Bajaja Pylades) ktorý je vlasne ešte stále 11-mesačné šteniatko :)
Dňa 24.07.2011 som sa zúčastnila na špeciálnej výstave teriérov taktiež v Košiciach (na Aničke) kde som v Junior Handlingu vystavovala Jack Russel Teriérku Catanu Sonix, s ktorou sme sa umiestnili na 3-ťom mieste. Táto výstava bola už o niečo lepšia, ale aj tak bola dosť zle zorganizovaná. Mrzí ma že tento víkend bol taký nepodarený, avšak mala som šťastie, že som ho prežila so supernými babami, ktoré ma toho strašne veľa naučili o vystavovaní a o plemene Jack Russel Teriér.
Pridávam fotky krásnych psíkov, ktoré som mala možnosť cez tento víkend vystavovať v Junior Handlingu ;o)

 

Pár fotiek:

 Me & Aslan Randavica (5mesačný beagel) Me & Bajaja (Bajaja Pylades) Me & Caity (Catany Sonix)