CAC Banská Bystrica

01.05.2011 00:00

Vždy som chodila na výstavy len ako pozorovateľ a spoza kruhu som tíško závidela ľuďom ktorý vystavovali. No na výstave v Banskej Bystrici som sa konečne odhodlala a tiež poslala prihlášku s tým že to aspoň vyskúšam. A oplatilo sa, ani vo sne ma nenapadlo že sa hneď na svojej prvej výstave v kategórií mladý vystavovateľ (Junior Handling) umiestnim na 3.mieste. Vystavovala som jednu úžasnú foxteriérku menom Gwen Gira Hunderlov. Je to tá najkrajšia foxteriérka akú som kedy videla. :) Ďakujem jej Majiteľke Silvií Buliščákovej za jej požičanie ale hlavne za pevné nervy ktoré pri mne človek musí mať. Táto výstava bola určite dobrou skúsenosťou a som vďačná že som sa odhodlala a že som mala pri tom kopu úžasných ľudí ktorý ma pri to podporovali :) Ďakujem Vám! 

 

Me & Gwen :*